Saker jag fick :) Min dag ( only swedish)

Min fina dag :) jag sov gott inatt ,sov ca runt 6 timmar :) så hade fin sömn,la mig vid 00.00 tiden ,sen sen softade jag på morgonen vaknade ca  06.15 eller 06.30  nå sådant :)
såg morgon tv  som jag brukar kolla på :) sen softade jag tog frukost :) hann med kolla nåra serier  plus  fixa saker vid datorn,fixade  till scrapbooking :) sen fotade jag :)  chat,blogg,fota ,greja med min dans regn dans kallar jag den nu ,ska börja skriva på en serie jag har på gång :)asså  en bok typ som ja  vill skriva lite på här :):) städade toan lite :) småsaker  jag gjort :) sen smsat om några saker :) har 2-3 tider jag måste boka nästa vecka ,fick idag i posten fin handduk mm saker :) en handduk som jag upptäckte på en cool sida ,där man får en gratis handduk och helt gratis så tack  för den :) im happy :) blir städhelg ,vad ska ni göra i helgen då kära vänner ? iaf mer saker  har jag gjort skriver om det annan dag :)
ps. klockslaget på kameran stämmer ej helt utan fotade detta vid 16.00 tiden :) smile happy weekend!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -