TidningsKungen (swedish)

(swedish only)
En trevlig sida jag har sprungit på några gånger nu är TidningsKungen:) man kan hitta alla bra tidningar där:) så kika gärna in hos dem:) finns för alla som vill läsa om mode,blandat,för män och kvinnor så kika gärna in här och dom har superbra erbjudanden där man kan få gratis/prov prenumeration så check it out :) prenumerationserbjudet
Så här gör du:
Skriv en valfri text om oss och länka ordet prenumerationserbjudanden till vår hemsida http://www.tidningskungen.se
Berätta också om en tidning du tycker om och länka tidningens sida till oss.
När du gjort detta kan du återkomma med adressen till din blogg,så skickar dom en kod till dig där du kan gå in och välja en prenumeration.
Jag skulle vilja ha hänt bild för jag älskar att läsa om kändisar så jag kommer välja den tidningen efter många om och men :) säger stort tack till tidningskungen som har detta erbjudandet för oss som bloggar:) vi uppskattar det skall ni veta så tack än en gång  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -