Lite Sena Midsommar Pics LOL

Här e   Lite bilder, dock  bara på tårta  mm , mer privat håller  jag för mig själv nu  (privat= familjen).

 

english: i did celebrate midsommar or midsummer,midsommer ,and  it were a great day

Midsommar  vart  en bra  helg :) umgicks med familjen,käkade god mat och  god tårta,fikade  lite kakor och bullar :)  så nu får man  ta det lite lugnt med den saken kanske men iallafall det var en bra dag softade  ,synd det vart sådär väder bara, aja  det vart en bra helg  ,hur firade ni ,vart spenderade ni eran helg ?

 

have a great week :)

 

här bjuds på lite  pics :)

 

 

Mums

 

mer

Jordgubbar  i STORA lass

 

Vacker  Blomma

 

Så  FInt

 

Där står ju tårtan och väntar på sin tur  LOL ( mums ska jag tillägga att den var)

 

Citron

 

Sur som en citron vart jag dock inte  den dagen LOL

 

Citron+Muffins vad  blir det   jo Citron muffins

 

Vacker  Flower

 

Havrekakor Mums ( mamma e duktig på att baka)

 

Hoppas  ni hade  Trevlig helg och fin läsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -