Upp på Berget and Down

oj oj det var en långpromenad det där :) jag och sambon åkte upp på berget  som inte ligger så långt ifrån oss :) Hunnerberg , d stämmer nog  det namnet tror jag, det var lång promenad, men fick bara någon bild fotad.. kommer lägga in den bilden sedan ,har lite andra  bilder som ska läggas in här nu, men som sagt  ,vad trött  jag blev,  man får   promenera där oftare så man  inte blir allt för   trött  nästa gång:) 

Vi såg en söt  tjäder tupp ,ja vet d va en tupp iaf( låter korkad nu jag vet men   iaf  den va  söt men  arg,fräste  åt oss  ), skulle fota den men tyvärr tog  batterierna slut så vi får fota  den någon annan gång, hoppas den e kvar då men det  lär den väll vara,den  skyddar sitt revir helt klart,den   fick oss att sticka  därifrån ganska fort plus  en kråka som kom  allt för nära den ..

Ja där ser man men det var skönt iaf med en långpromad, men  rekommenderas helt klart att promenera där  mer på sommaren, vackert :) 




Merry Christmas  !                                       merry christmas




                                                                                  Min JulHälsning till  Er!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -