Rättelse

Jag skrev Hunneberg innan, sambon min säger att det nog kallas halleberg,lite förvirrande det där :)  hihi ,iaf  va vilsen man kan vara :)  I know men iallfall nu har jag skrivit denna rättelse :)    jag kommer fylla på mer  bilder   här nu och senare :)  synd vi inte kunde fota tjädertuppen ,så vacker ju men argsint,hehe  där ser man :)  jag och sambon ska handla om en stund ,käka o så ,morsan min ringer senare, jappjapp  ,hör av mig senare

Ps  : imorgon blir allt intressant ska få  höra oss för  mer om lägenheten då :)  så håll tummarna,har ju iofs tackat ja men  får se  vad  d säger mer imorgon om saker och ting.. blir  shopping kanske med, liteoch göra nu innan jul,nu har ni väll  säkert handlat klart allt innan julen  eller ska ni shoppa imorgon ?? :)  hohohoho




Fotade denna söte tomte hos morsan 081213(firade min brors 35årsdag  samma dag)
 
Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Tack, och detsamma!=)

2008-12-22 @ 10:29:56
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -