hur firar ni ?!!

Hur  ska ni fira eran jul?   Ska  ni fira med era  partners eller  var och en på varsitt  håll?  jag och sambon ska fira  julafton ihop :)   så vart det inte förra  året,så superglad vara med  honom denna julaftonen:)    det blir att  fira hos morsan och farsan ,min bror  kommer  dit med :)   trevligt  :)  

Skrev ni några  önskelistor då? inte ja men  ja  vet att jag får något bra,och faktiskt redan fått något bra i fredags :)  fick lägenheten som vi ville ha :)  det har  jag redan skrivit här men ändå.. e så gla jue :)   så idag skrevs kontraktet  ( min sambo skrev på det  japp:)    och  i början av januari flyttar vi in, det går undan  här men såd ska vara nu :) 

Blir   packa o städa o shoppa i mellandagarna plus  en lugn nyår ( brukar  h lugna nyårsaftonar iofs ändå men ) denna blir bra fö bara  nå dag elelr 2  dagar efter den så flyttar vi :)  up AND away:)    ha nu fin uppesitarkväll ocg god jul mina kära   vänner !  







God  Jul och Gott Nytt år !   Pössssssss:) :)   

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Hej fina bloggvän=)

Hoppas du har en mysig uppesittarkväll med dina nära och kära, eller spenderar den på något annat sätt som får dig att må bra!

Om vi inte hörs imorgon på den stora dagen så önskar jag dig en riktigt riktigt GOD JUL!!!

Jag hoppas du firar den precis så som du vill ha den!

Många Julkramar från Mig=)

2008-12-23 @ 23:01:07
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -