Glädjebesked:) iiiiii:)

Vi fick idag veta att vi har fått Lägenheten:)  ii :) jappjapp och  nu  så har killen snackat me dem så han ska skriva kontrakt på den imorgon :)  blir flytta så fort som möjligt iaf början av januari då men  ska åka bort julen och nyår troligtvis =) får se hur det blir med nyår då ju.
Kan säga att  jag är så  glad nu :)   skönt att man  vet nu hur det blir :) alltid lite nervöst innan :) 

Dagens aktivititer:) shoppat lite på maxi  stormarknad:  sen  käkat nå god mat  o vet ni vad  jag o sambon  ska käka senare :)? klart ni inte kan veta det men det blir nå så gott som Tårta :)  mumsmums :)
  sen sett tv,softat,   smågreja,  måste fixa lite saker här hemma innan flytten   så d får bli  imorrn o börja greja men imorrn sker en del saker,handla nå mer, sen  ska killen åka o klippa sen o så d  efterlängtade kontraktet som ska skrivas :)  jag skrivit detta innan men så happy över  det :) blir bilder    senare  som ska in här kan slänga in nå bild så länge,tårt bild  later  :)  mumsmums och åter mums :)   ska softa lite nu vid datorn  så tjing hörs  sen :)   ha en fin fin kväll:)  





Känner mig såhär  Mysig idag :)  Pöss ! 

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

grattis till lägenheten!!!

2008-12-22 @ 22:46:44
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: stefan

söt du var på bilden

2008-12-23 @ 20:32:13
Postat av: Dennis

hejsan på dig.. grattis till lägenheten och vad fin du är på bilden! =)

2008-12-26 @ 16:00:12
URL: http://dennisignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -