Evighet-A Dream

Evighet-A Dream


En dröm, en natt där jag får omfamnas av dig och vara i din underbara famn
Det är allt jag vill, begär kan jag inte säga och det vet vi båda två men
en pirrande känsla dyker fram när jag tänker på dig,tankar om att vara dig nära
tills våra liv lider mot det slutet som vi alla ska vandra, men jag vill inte
tänka så för jag vill vara evigt med dig, en evighet som ska göra att våra och speciellt min dröm
slår in,en evighet med dig och alla drömmarna mina har besannas, besannas från onda tankar och
tvivel,en dröm med frihetskänsla,en dröm som bara du och jag kan existera tillsammans i
en dröm som vi båda vill ha,som jag vet du kommer vilja ha tillsammans med mig, Din o Min Evighet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -