hårborstar och grejs:)

Dagens  aktiviteter är följande :  softat,skrivit blogginlägg, handlade med sambon, det blev  lite mat,frukt och ny hårborste med mera :)  sen  sett tv , ätit  inte allt för onyttigt,imorrn börjar  ju ny vecka igen med  nya äventyr :)  Det blir   min diet vecka igen så att säga iaf  glad och nöjd nu att jag äter och dricker  hälsosamt :) prima  eller hur ?  jaha nu  är det bara ca 11 dagar kvar till jul,tankar om detta folk?? planer inför julen? alla julklappar  inköpta nu då? jag själv ligger lite efter me det men men  jag kommer hinna klart det vet jag  :)  *smile*   nu blir det softa emr vid datorn se tv sen sova,sen ny dag imorgomn hörs då käre dagbok   :) over and out   *hugs*  
Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

hejhej! allt är fint med mig, men min dotter fick feber inatt igen! hur är det med dej då??

2008-12-15 @ 07:52:04
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Mandy

Svar:Tack för kommentaren!:) Jo tack det är bra här!

2008-12-15 @ 13:57:37
URL: http://mandyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -