Dagens..Blev soligt ändå ...

Det blev en solig dag ändå dock lite mer molnigt vissa studner men ändå bra dag,inge snö så långt ögat når lixom :) hoppas att den håller sig borta med :)  hoppas på fint helg väder :)  ska ju till Borås då,kalas och hämta  några saker hos mina föräldrar,morsan min ska firas på lör :) grattis nu då i förskott me :)

Har idag,solat  ca 20 min,softat,städat nåra saker diskat  undan lite saker sen blivit ä-ta upp sists glassen man ahde hemma,buhu ,iaf skrivit matlista inför imorrn o sen  fixat 2 kort te morsan  som hon ska få på lör så fixat o printat u o sånt,addade en sak så fick gratis kaffe,ja jag hade full rulle dag helt kalrt,fixa nå choklad till mig bakade lite så att säga,plockade ihop nåra saker me  .. iaf  imorrn blir det handla baka,kanske fixa håret morsan ringer på kvällen mm mm o göra :) vad ska ni göra i helgen då?



have a nice evening folket  :)



buhuhuhuh :)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: mobile screening



This articles helps me more.Thanks for your sharing,I will pay more attentions to your blog. Looking forward to your better and better articles.See you next time.

2011-03-21 @ 07:17:19
URL: http://www.keestrackchina.com/en/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -