Tisdag..deppig dag ?

Nej då,jag har städat,slängde lite gammla varor,rensade ut skåp,småsaker man fått gjort,städat undan mer saker på toa. Jag fick läst,softat,fick min kupong på nå taco gratäng mm så det  är ju mums mums det :)
småsaker man gjort,läst,tränat,måste planera in mer imorgon med ,jobbigt sminket är slut så ska fixa det  närmaste dagarna sen  färga om håret ,2-3 åärenden som är synd jag inte hinner med nu men det får ordna sig till nästa vecka.
Soligt väder får njuta av det med :) städat skurat diskat lite,skura mer på fredag,handla lite surprise saker kanske tills på lördag :) blir trevligt :) kollade igenom sidor mm:) såg mitt morgon program så är nöjd idag :) man hinner med oxå så mkt mer nu när man har bra dygnsrytm bra sovtider.
Såg paradise hotel igår,nån mer som såg det ? vad tycker ni då? blir film,serier ikväll :) ätit en gång idag,mer kanske senare :) fick några sms svara på :) tagit itur med saker idag me :) igår va det fin dag berättar mer annan dag :) detta är lite  ur min dag :)
Kommentarer
Postat av: martin

vad är det för morgonprogram du tittar på?

2010-10-12 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -