Flytten,Yes i did moved lol

Idag   har   jag   och   sambon  min  flyttat ,iaf påbörjat och flyttat, det vart  trevligt  för min familj hjälpte till med  ,min bror ,mamma och pappa :)  Alltid lika  trevligt med  besök :)   Idag fick  vi flyttat  småsaker,  mycket saker till köket ,badrummet mm, imorgon möblerna  och saker som ska  köpas  till:)   som  sagt det mesta  fixades idag :) duktigt och skojskoj :)   ska erkänna en sak :)   det   känns så  skönt   att man  kommit igång med flytten och trivs suveränt i den nya lägenheten,dock e  jag  kvar nu i gammla  men imorgon så   blir det  helt och hållet den  nya som gäller .. :)  oh  en stor lättnad  ju :) ..  kommer  bilder imorgon   om jag kan  använda nätet annars  någon gång i veckan, så nu vet ni detta  :)    ha nu fin fortsatt  helg  och tat  lugnt ihhihh :)   kraam

i did moved im happy  now :) what du u think about moving? is it exciting or ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -