Header och Käre Blogg:)

JAG  HÅLLER  PÅ ATT FIXA MED MIN HEADER, OF COURSE E DEN INTE KLAR ÄNNU MEN GREJAS  SOM SAGT MED DEN :)  SKOJSIT DET MED . VAD GÖRS MER DÅ?  JA ATT FÅ TILL LITE SKOJSIGA INLÄGG HÄR, MAN FÅR ALLT TÄNKA TILL LITE  MEN DET SKA NOG BLI PRIMA DET MED .. TÄNKTE DRA UPP ETT  ÄMNE REDAN NU.. VAD  ÄR SNYGGAST  MOTIV ATT HA SOM HEADER?  VAD GÖR EN BRA BLOGG ?  ELLER EN ICKE SÅ BRA BLOGG ?  NÅGRA SKOJISGA  TIPS PÅ ÄMNEN?  SOM FRÅGESTUNDER  OCH ÄNNU MER    ÄMNEN SOM ÄR INTRESSANTA  NOG ATT DISKUTERAS, SOM  JULEN KANSKE ?  DEN  STÅR JU FÖR DÖRREN SÅ,JA MEN DET ÄR JU INTE LÅNGT DIT  NU  SÅ :)     MEN HÖR AV ER MED TIPS  OCH RÅD  KÄRE VÄNNER  .. OVER AND OUT AND   PEACE MY  DIARY..fire
Kommentarer
Postat av: charlotte

Tack. Jo det ordnar sig nog.

Vad har du gjort i helgen då?

2008-12-06 @ 20:39:51
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Mervi

Tack detsamma! :) Goood jul!

2008-12-06 @ 21:37:41
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Andie

Svar: Tackar för kommentaren.

Tja roliga ämnen att ta upp i sin blogg.. jag har funderat på det också. Jag skriver ganska så blandat om vad som händer och sker hos mig. Mycket bilder är ju alltid ett hett tips. Och vad som är viktigt med en header. Jag gillar ganska stilrena headers som avspeglar ens personlighet. Just nu har jag jultema på min header men jag har en annan i vanliga fall. Att uppdatera design är ju också ganska poppis. Men att skriva om tydliga ämnen brukar vara ganska bra så att man inte svävar ut i ett inlägg om allt möjligt då kan man hellre posta flera inlägg om olika saker.

Lycka till med bloggandet.

2008-12-06 @ 22:03:57
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Coolbuttboy

Woooooooooow!!! så het!!!

2008-12-07 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
lifeofnett -